Tim za kvalitetu
Samovrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova jest proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti školskoga rada.
Koristi se kao važan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa. Rad školskog tima za kvalitetu, prema hrvatskom modelu samovrednovanja škola temelji se na odgovorima na tri ključna pitanja:
KOLIKO JE DOBRA NAŠA ŠKOLA?
KAKO TO ZNAMO?
ŠTO UČINITI DA BUDEMO JOŠ BOLJI?
U šk. god. 2024./2025. članovi Tima za kvalitetu su:
Suzana Barnaki – učiteljica matematike, učiteljica savjetnica
Željka Belec – učiteljica engleskog jezika
Zvonimir Bićanić – ravnatelj
Zrinka Budimir – učiteljica razredne nastave
Tihomir Gržinčić – učitelj geografije
Ivana Jurela – pedagogica
Martina Jurkovac – učiteljica razredne nastave
Vladimir Marić – učitelj informatike i matematike, učitelj mentor
Anita Radišić – knjižničarka
Tomislav Ružak – učitelj glazbene kulture
Paola Saganić – učiteljica engleskog jezika
Anja Stanković – voditeljica i učiteljica matematike, učiteljica mentorica
Mia Stipić – logopedinja
Marita Škanata – učiteljica razredne nastave
Mila Tavić – psihologica
Željka Belec – učiteljica engleskog jezika
Zvonimir Bićanić – ravnatelj
Zrinka Budimir – učiteljica razredne nastave
Tihomir Gržinčić – učitelj geografije
Ivana Jurela – pedagogica
Martina Jurkovac – učiteljica razredne nastave
Vladimir Marić – učitelj informatike i matematike, učitelj mentor
Anita Radišić – knjižničarka
Tomislav Ružak – učitelj glazbene kulture
Paola Saganić – učiteljica engleskog jezika
Anja Stanković – voditeljica i učiteljica matematike, učiteljica mentorica
Mia Stipić – logopedinja
Marita Škanata – učiteljica razredne nastave
Mila Tavić – psihologica